W3.CSS
WWW.LESZCZ.PL - OFERTA
- OFERTA --- --- -- Korek regulowany do gumy

Korek regulowany do gumy
sto-5
Zbudowane z dwóch elementów, połączonych za pomocą gwintu. Skręcając i rozkręcając korek zmieniamy jego średnicę, dzięki czemu zmieniamy punkt wewnątrz topu, w którym blokuje się korek, a co za tym idzie zmienia się również stopień napięcia gumy. Przy wszystkich operacjach z tego rodzaju korkami należy pamiętać, aby do korka przywiązać sznurek, lub plecionkę, za którą można wyciągnąć korek na zewnątrz. Wyciągnięcie korka, który ugrzązł wewnątrz elementu nie należy do operacji łatwych, dlatego warto pamiętać o sznurku! Sposób wiązania gumy do tego typu korka można zobaczyć poniżej.

KUP TERAZ

Zbudowany z dwóch elementów, połączonych za pomocą gwintu.




Skręcając i rozkręcając korek zmieniamy jego średnicę, dzięki czemu zmieniamy punkt wewnątrz topu, w którym blokuje się korek, a co za tym idzie zmienia się również stopień napięcia gumy.







Przy wszystkich operacjach z tego rodzaju korkami należy pamiętać, aby do korka przywiązać sznurek, lub plecionkę, za którą można wyciągnąć korek na zewnątrz. Wyciągnięcie korka, który ugrzązł wewnątrz elementu nie należy do operacji łatwych, dlatego warto pamiętać o sznurku!




Poniżej sposób wiązania gumy do korka
Przy wiązaniu amortyzatorów należy pamiętać, aby wszystkie węzły robić na mokro, co znacznie ułatwia tę czynność.




Korek występuje w 4 rozmiarach:
1 - zakres średnic: 3,4mm - 5mm
2 - zakres średnic: 5mm - 7mm
3 - zakres średnic: 7,2mm - 11mm
4 - zakres średnic: 11,5mm - 17mm






Relacje i artykuły, w których pojawił się ten produkt:

www.leszcz.pl - Artykuł miesiąca. Amortyzatory.
Artykuł miesiąca. Amortyzatory.

2011-02-03, Poznań